keskiviikko 24. joulukuuta 2014

Luukku 24: Joululahjat

Multa on joka vuosi pyydetty kunnon lahjojenesittelypostausta, niin nyt saatte :) Mä siis pyysin näistä "vaan" Freddy-lahjakortin ja kameran!


IMG_4783
Mun ihanat lahjani <3
IMG_4726
Toivottu uusi minijärkkäri! Saas nähdä millaisia kuvia tuolla pääsen blogiin räpsimään :)
IMG_4744
129e lahjakortti Freddystoreen ja isovanhemmilta 25e :)
IMG_4756

IMG_4762
Alunperin nimpparilahjaksi pyydetty, mutta tuli vasta perjantaina postista! Elikkä äiti antoi suosista joululahjana :) Kyseessä siis meikkimaailman kohuttu Anastasia Beverly Hills ja kulmasetti
IMG_4765
Mulla on nämä sellaisilla tiikeriraidoilla, ja voi että ilahduin kun äiti oli ostanu myös nämä toiset unelmat <3 PARHAAT LIIVIT IKINÄ, voittaa Victora's Secretit mennen tullen
IMG_4774
Mun tädiltä, virvalta, sain huiput matkaputelit ja matkasähköhammasharjan! Vannon että tulee käyttöön :)
IMG_4776
Äitiltä kynsiviila, äitin isosiskolta Minnalta ihanat pörrösukat ja äitin toiselta pikkusiskolta Jaanalta iiihania käsirasvoja
IMG_4780
Äitin isosisko kyllä niin tuntee mut ja antoi mulle kuivattuja suppiksia!!! :D NAM











Kisses, Silja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti